Ojoj, dålig update!

Denna vecka har vart lite märklig på skolan, det har vart lite hit och dit med våra lektioner, ändringar osv. Men det har väl vart okey iaf! Janet har varit sjuk hela veckan så vi har haft Beverly. Hon är sååå duktig! :) Får sjukt många bra tips från henne, me like!
I måndags var jag på praktik, skit kul sådan! Vi fixade hår och smink på ett glam rockband till en plåtning och film inspelning :D
Min lillebror kom igår :) Så idag har jag sminkat honom till brudgum, lätt! Bara täcka det som behövs och lämna resten :D Sedan blev han förvandlad till "The Crow" ;)
Här kommer bildregn från denna vecka :D
Bilder från praktiken i måndags :D
Sanna & Therese sminkar mig till 50+ och brud :) Halva ansiktet var :D
Tack Angie & Tonie för att ni på Alla hjärtans dag kommer och ställer upp som hårmodeller,
är inte det vänskap så säg ;)
Oralee sminkad till brud! Tack för att du kom :)
Jag & Viktoria sminkade oss själva med aqualiner, svårt! Snart kommer bilder på min lillebror, lite mer seriös men sminkningen då! :D
Före & Efter bild på Alex, brudgum makeup!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandman

Åh vad du är duktig! :) Mycket att ta in förstår jag, men säkert kul :)

2012-02-20 @ 13:56:12
URL: http://wemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0