Longer Smokey Eye

Gjort Smokey Eyes idag :) Det finns så många olika varianter man kan göra men idag valde jag att prova Longer Smokey Eye. Den används mest inom Fashion och Catwalk. Det man ska tänka på vid arbete med denna är att dom naturliga ögonbrynen ska inte likna "måsvinge" ögonbrynen utan dom ska gå mer raka och gå nästan ihop med den utdragna Smokey Eye.
Här har vi min söta modell Nathalie idag :D
Jag agerade paparazzi när jag var klar, Viktoria gjorde en sminkning efter Mood boarden när hon var klar :)
Tjejerna In Action igår :D Martina, Magdalena, Sanna & Sofia :D
När jag kom hem idag så lyckades jag med att somna i soffan! Så nu har jag vaknat för 1 timme sen. Var inte direkt meningen, så nu har jag rengjort penslarna, svamparna och puffarna!
Saknar dessa grabbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0