Höll på att tappa mycket....

Ojoj, tänkte för en gång skull att jag kanske ska uppdatera min Iphone, sagt och gjort! Allt gick så himla bra, klickade här och var. Sedan till min stora besvikelse så inser jag att ALLT på min kära mobil raderats. Fan fan fan, ringer till min syster, snäser lite och frågar om Niklas är hemma. Säger att allt är borta och vill ha hjälp! Han löser detta, säger vart jag ska trycka och tur att jag gjort en säkerhetskopia fastän jag inte visste det :) Så snälla vänner glöm EJ bort detta! :D
Idag har det varit Festsminkning på schemat, hade inte någon modell idag så jag & min klasskamrat Therese sminkade varandra. Det är bara så himla synd att man inte hinner allt. Vi sket i en fin bas, la bara en bra bas på ögonen och körde bleeding istället med ögonskuggor ;) Idag har det gått dåligt faktiskt, sover dåligt och har mycket i huvudet. Så jag berättade läget för mina lärare idag, så dom förstod. Tänkte lägga upp lite bilder så ni får se hur det varit lite :)
Här har vi två olika sorters av uppsättningar med hjälp av Oasis, en mer romantisk och en extrem :D Mimmi var så himla söt! ;D
Gjorde en Grooming på Oskar förra veckan, temat är att det ska se så naturligt ut som möjligt, tack Oskar!
I måndags gjordes Look-a-like på håret, så Emma blev förvandlad till Lilla My :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0