Blandad kompott...

Min kamera fick ju slut ström och kunde därför inte lägga upp bilder, så nu är den laddad! Även fylld med andra bilder fån veckan som vart :)
Vi har ju haft etnisk vecka på skolan, igår var det indisk brud makeup. Men eftersom jag och Sanna skulle sminka till en filminspelning så var vi bara med på genomgången. Får vid senare tillfälle ta igen den lektionen.
Idag så var det asiatiska modeller på skolan :) Jag hade hittat min modell på stan i helgen.
Min modell idag var jätte känslig när det kom till att plocka ögonbryn, så vi skippade det! Jag och min lärare Janet hjälpte henne istället vart hon kunde vända sig till för att det inte skulle göra lika ont! Så hon fick ett nummer av oss, hon blev jätte glad! :D Svårast idag var att sätta de naturliga skuggorna, eftersom dom inte har så mycket till ögonglob så måste man skapa en, arbetade jättelänge med den. Vart inte alls supernöjd, men min modell var det iaf :) Hon hade aldrig sett ut så här! :) Tusen tack för att du ställde upp!
Imåndags så gjorde vi Svinrygg, min modell Jessica hade inte alls så långt hår! Så jag arbetade med det jag kunde, enkel och snabb frilla ;D
För hemgång så gjorde jag en mohikan! Tack för att du kunde komma! :D
Jag och Sanna igår innan sminkningen för filminspelningen. Filmen kommer att sändas på SVT nästa år har vi fått veta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0