Staden som aldrig sover!

Igår efter jobbet for jag & Angelica till Medis för att möta upp Daniel & Richard(?) som redan satt där på torget och förtärde alkoholhaltiga drycker :D Vi beställde lite mat och vin och hade de väldigt trevligt :) Senare vid kl 6 kom Simone och när hon väl kom så skulle pojkarna dra vidare. Så där satt vi ett härligt tjej gäng och surrade om allt från himmel och jord :) Rosé vin och sol är juu helt underbart! Men där vid kvart i 9 började vi röra oss hem till våra egna krypin för att alla se Melodifestivalen, Fan va bra att vi tog oss vidare :D Jag satt och prata med världens bästa Hanna och vi satt och diskuterade om va fan skulle man gjort om han inte tog sig vidare?!


Jag saknar att inte ha mina bästa så nära mig! Ni skulle göra mycket, har haft 2 tunga veckor nu. Men jag hoppas detta vänder snart. Nu har jag iaf börjat komma ut :) Har en kille på jobbet som heter Philip och tackar verkligen honom, han ger mig sååå mycket energi och jag blir så glad av att han är där. Snart är han där på heltid och då kommer de bli lajbans :) Han kommer att få igång mig, och inte bara mig utan resten av styrkan! Helt fantastiskt person.

Nu ska jag käka lite och sedan se lite OTH :)

Lääängtar till Katarina kommer, en hel helg med henne kommer bli jätte bra! Skynda skynda hit! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0