7 Maj - tiden rinner förbi!

På Mari´s begäran så uppdaterar jag nu ;) Hon måste ju ha något att läsa :) Förra helgen var de Valborg, och de spenderades på Värmdö hos söta Angelica :D Vi åt grillat [som jag suktat efter det i detta fina väder], dansade, spelade kubb och drack en massa goda drycker ;)

Under resten av veckan har de faktiskt inte hänt så mycket, jobbat på som vanligt. Eller jo förresten, jag var ju på kurs i torsdags på Heron City. En Gilla-Willys kurs, inte nu för att jag inte eller våra arbetare inte gillar Willys men den heter så och handlar om kundbemötande :) Väldigt kul, kom närmare min ledningsgrupp och de va kul! :D På kursen befann sig andra Willys ledningsgrupper.

Bjuder på lite bilder från helgen :)

     


Mitt vinnande lag ;)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0