The Big City!

Nu är de snart 1 helt år sedan jag skrev något. Nu tänkte jag att jag skulle ta upp detta igen.
Mycket har hänt sedan sist, men inte nått jag ids skriva om. Inte nu för att de har hänt nått dåligt, den meningen kan missförstås. Men ni som är viktiga vet ju redan allt i mitt liv ;)

I torsdags städade jag ut min lägenhet i Piteå och Mamma & Pappa började sin 100 mils resa ner till Stockholm. Jag rymdes inte i bilen så jag tog flyget på fredag vid lunch. Så nu sitter jag här ensam, mina föräldrar for hem för några timmar sedan. Usch! De va inge kul faktiskt! Men de löser sig.

Nu har jag städat och donat på här, men vi fick upp mycket. Tusen rosor och massa kramar till mina föräldrar som alltid ställer upp!! ;) Guld värt!

Imorgon ska jag ta och kolla hur länge det tar att ta sig till jobbet.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0