Tekniska apparater!

Kom hem från jobbet idag och som till min dagliga rutin sätter jag igång min dator! Japp, inget konstigt denna dag, förutom att den vill inte starta!! WHAT?! PUST OCH STÖÖÖN! Vafan hände? Min hjärna började gå på högvarv, skulle ja nu sitta utan dator och tv!? Ehhh, nej! Men vet ni vad? Jag löste de iaf, blåste bort lite damm och tog till och med ut batteriet och rengjorde. Kände mig hur duktig som helst :D

Lyckades att försova mig idag, jag kom ju i tid till jobbet men jag vaknade 10 minuter innan bussen gick, så jag borsta bara tänderna och sen bar de ut på vägen. Måttlig trött och förvirrad till en början.
Min älskade lila bil kommer snart att säljas också, behöver inte Pärlan i storstaden. Men behöver massa cash så de är ju fördelen.

Jaha, och vad händer i helgen då gott folk?

Jag tror ja ska och checka av stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0