6 Mars

Jiiihooo vad fort tiden rullar iväg! Tyckte nyss att de var måndag! Nu äntligen lördag, vilket innebär att fröken Johansson har sin lediga helg och de känns skönt! ;D Igår orkade jag inte göra middag när jag kom hem, hade jobbat över typ 45 minuter och kände att magen kurrade förskräckligt... Så jag gjorde de enda rätta, drog till Sunes Gatukök och köpte mig ett skrovmål :) Tog med mig det och drog genast till Anneli & Danne :) Skrovet va goottt! ;P Dom såg också ut att äta nått mumsigt, nån slags korv gryta som jag måste prova :) Sen råkade jag somna ;) Jag varnade dom att dom fick väcka mig efter nån minut, dock lättare sagt än gjort :P Fast då helt plötsligt brakade de till och strömmen försvann. Vilken tur att Caisa, Johan & Tilda flyttat till Klubbgärdet. Vi drog vårt pick och pack dit istället ;D For hem kring 11 för då var jag dödens.... Somnade när jag kom hem! Så idag har ja haft sooovmorgon, till klockan 7! :D

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på ännu. Ikväll är då uppbokad, fast med vad är inte bestämt ännu! ;D Återstår att se :P Nu blir de frukost för magen skriiiker!!


Sötnöt! Ni skulle hört hur snällt hon försökte väcka mig! :D
Jag är den svårväckta om jag somnat och är trött, tro mig!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jo tack det vet vi, att du är svår väckt. :)



hehe, hon måste ju brås på någon av oss :)

2010-03-06 @ 21:00:04
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0