3 Mars

Min första lediga dag sen länge nu. Men de är helt okey, jobbar gärna :D Nu börjar man ha kolla på de mesta så de är ju skönt! I början va man lite grötig i hjärnan, men efter nötning så sitter de juh som! :D

Idag har jag städat, vilket va behövligt... Har inte haft så mycket till övers då man kommit hem från jobbet. Man har som somnat direkt. Så alla friends ni får ursäkta, snart kommer den sociala Catrine tillbaka :D Eller hon är på väg, idag ska ja hänga med Emma :) Hon ska dyka upp efter AMS mötet :) Kom nyss hem från Willys faktiskt. Men denna dag har ja vart kund där. Var tvungen att fylla på mitt matförråd, de börjar att minska. Men nu är de fullt! :D 

Ojj ojj, min mat står på spisen och puttrar för fullt, bäst att kila vidare ! :D 

Ciao!!
 


Kommentarer
Postat av: Anneli

vilken vacker flicka :)

2010-03-03 @ 20:14:05
URL: http://annelisofi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0