25 Mars

Idag är de löningsdagen :) Den dagen alla suktar och längtar efter, den dagen alla blir som galna av att dom inte haft nå pengar den sista veckan och nu måste ge sig ut på shopping. Vi människor är konstiga! Men kul är de att bränna stålarna man jobbat för att få :) Jag för övrigt är precis som alla andra och shoppar upp mina pengar, men denna månad ska jag även se till att spara en massa så man kan göra nått kul och spännande i framtiden :D Jag fick ju som sagt en himla bra lön :) De är inte helt fel att få dubbla löner ibland :)

Vart på stan med familjen Nyström/Viklund idag, blev lunch på Golden Dragon och sen kikade vi lite saker på stan, Johan valde då att lämna oss. Han va väl inte så intresserad av att gå på stan skulle ja tro :) Sen skulle Tilda på sin 6 månaderskoll på BVC så då hängde jag på :) Efter de gick vi skilda vägar och begav oss hemöver. När jag kommer hem står min dörr på vid gavel och det står en kille och spacklar för fulla muggar min hall! Vart en liten konstig stämning när jag kommer in, jag som vanligt surrhumla och han vart nog lite rädd. Hehe, scary Catrine ;P Efter han stack så tänkte jag se lite på tv, men då rackarns har de skett nå konstigheter med boxern. Den hittar inte några kanaler, mysko! Så här hände de för ett tag sen också, bäst att rinha Tele2 och kolla upp problemet! Sist var de alla på Annelund som hade problem. Är sugen på lite glass, tror minsann att jag ska sätta igång en film och äta lite glass :D

  
Före

  
Efter, under förbättring :)


Blir gode så lik färg på dom nya taperterna. PiteBo´s val av tapeter är ju inte dom vackraste så valde den som mest liknade en gamla. För de va ju den färgen jag vill ha :D Btw, anledningen till att jag tapetserar om är för att den första grundtapeten lossnade från väggen så vi hatthyllan hängde tapeterna ner!


Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja han har sina egna små tuttgömmor här hemma minsann :)

2010-04-03 @ 19:54:12
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0