21 Mars

Idag är det en speciell dag, nämligen Fröken Caroline Petterssons födelsedag :) Hipp hipp hurra säger vi!! :D Stort Grattis! Den tösen jobbar till kl 16.00 idag så efter det ska vi krascha hennes place och där förväntas fika ;D Hehe!



Igår var jag på stan en snabbsväng. Tänkte att jag skulle hitta nått nytt och spännande i klädväg, men de gjorde jag då absolut inte!! En random tröja är ju inte spännande överhuvudtaget. Och då mitt i allt kommer jag på att jag går in på en skobutik, typ DinSko. Japp, tror ni inte att jag kommer ut med en påse i handen!! Så himla typiskt mig! Jag kan bara inte gå in för att titt, nej måste jämt komma ut med en påse!! Fel på mig! Skofetisch, eller vad!!? Har ju mååånga skor och vissa har jag inte ens hunnit använda...

Sen iaf så drog jag till Willys för att handla lite mat och sen for jag till syster där vi käkade lite lätt lunch och sen råkade jag somna i soffan medan hon dammsög, och Niklas höll på att slipa klinkers i badrummet :) Jag va lite trött kanske?! :P För tyst va de då inte! Skulle bara sova 15 min, vilket blev 1,5 timme! Shit pommes! Jaja, jag kanske behövde de :) Då jag vaknar har Lina, Josef & Myra redan kommit dit, Carro & Niklas skulle nämligen bjuda på middag :) Så vi skulle till att bli massa människor :D Vi åt grillat, hur mumsigt va inte de! Man ska ta mig tusan grilla på vintern, de blir mer uppskattat då. För under sommaren hinner man ju bli less de, eller inte less med de är ju en självklarhet att man grillar under sommaren. Efter de så drog jag vidare till Munksund där festen va hos Emma.

De slutade med utgång vilket jag inte ville alls från början, men de va rätt okey när vi va ute. Men skönast hade nog vart om vi var hemma hos Emma hela kvällen! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Jo jag tyckte också jag lyckades bra. Dock är jag ju inte lika cool som Petter och Kalle, men det är en annan femma :P



Haha, jo jag fick det. Ni såg ut att ha det så trevligt :) synd bara att jag låg hemma och sov, hade också gärna druckit några öl igår.

2010-03-21 @ 16:22:19
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tråkigt att du inte fick mms:et. Men nu är det lite bilder uppe på dom små liven. :)



Hoppas du har det bra och jobba inte ihjäl dig! :) PUSS

2010-03-23 @ 07:17:05
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0