20 Mars - Tiden spriiiinger iväg...

Shit pommes va tiden går fort... Tyckte som nyss att man kom hem från Bali, började på nya jobbet. Men rackarns tiden fasiken springer iväg :) Vilket inte är en nackdel, för alla längtar väl till den ljuva våren nu :D Dock detta snöoväder vad vill de?!! Jajja, bara man kanske flörtar med vädergudarna så blir de bättre :D Snälla!!! Snälla, ge oss sool och värme!! Usch, nu började ja ju bara tänka på att min mor, far och lillebror snart lämnar detta hemska väder och drar till uberbra väder... Fuskisar, Thailand va är de!!!

Idag ska jag springa lite en sväng på stan och förmodligen inte handla upp hela min lööön :D Nog för att de känns krydd, men den va saftig :P Tack Coop för den saftiga avgångslönen!! :D Sen ska jag köpa nått godvin för ikväll är de lite party hos Emma gumsan! :D Inte alls sugen på utgång så hoppas att de inte blir de :D

Ojj ojj, min mage är enormt hungrig nu, bäst att erbjuda lite frukost kanske :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

den var grymt god! :) ihelgen blir det inte många planer, ska väl till mamma och kika på valparna :) fick du mms:et?



Skönt med en ledig helg? :) Ta det lugnt ikväll, hehe :)

2010-03-20 @ 11:39:30
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Stina

Kul med party hörredu :) hade gärna tagit ett vinglas själv om det inte vore för att jag jobbar imorgon.

2010-03-20 @ 18:03:24
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0