7 Januari - Tidsfördriv

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skrotade min gamla Ascona. Förbannade bil!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Så vitt ja vet så hade jag inte några :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjemänn, Lova & Johnny fick Alva och Caisa & Johan fick Tilda :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Norge & Finland, skittråkigt ja vet! Men om 1 vecka drar ja till varmare breddgrad :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett Fast Heltidsjobb...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 Januari
8. Vad var din största framgång 2009? Ehhh, what?!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har ja vart!
11. Bästa köpet?  Min Huyndai, Asconan hade gjort sitt för lääänge sen!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor & kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Joo, jag grät av lycka när Alva föddes :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Shit måste man skriva alla?! Tror ja håller mig till 2009 års artist: Lady Gaga
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Defenitivt Gladare :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest, men pengarna har inte funnits till.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort allt de där med att spendera pengarna på skrot!!!!
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos mamsen & papsen med släkten.
19. Blev du kär i år? Kär, nej! Förtjust!
20. Favoritprogram på TV? Trodde inte att man kunde fastna för mer serier, ack så fel! Bones..
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien
22. Största musikaliska upptäckten? När ja rensade hemma i Vistträsk och hittade min blockflöjt och insåg att man fortfarande kunde spela :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En flytoverall. Far ju varje år till Norge och fiskar och få är de bra att ha en flytoverall :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, de tror ja då inte. Vart glad för de ja fick ;D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Om jag inte minns fel så var ja ledig och väntade på att släkten skulle komma.?! Om inte det, så vettefan?!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tid. Tänk va tiden bara rinner iväg, om man hade haft mer TID had eja vart gladare ;D
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ledigt och skönt.
29. Vad fick dig att må bra? All my friends and family !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Beroende på vad man tänker på så svara ja såhär, vem jag säger VEM ville inte ha Edward i Twilight?!!
31. Vem saknade du? Jag saknade Katarina när hon va i Danmark, men den tösen kom ju hem till Piteå :)


Kommentarer
Postat av: Malin

ja men he var ju då typiskt! :p

jo, men jag passar i rött hår, har ju som alltid haft det förr, är bara så jobbigt att underhålla med glans och utväxt ;p men får se vad det blir, jag vet att när sommaren kommer så vill jag vara ljusare så är väl lika att hålla sig till det man har nu :p jo nu närmar det sig, 6.e februari är han ju beräknad så då får vi se om han vill komma ut då eller vänta ytterligare några dagar eller veckor :P

2010-01-08 @ 15:38:03
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0