31 Januari

Nu är man hemkommen från den varma och goa ön Bali ;) De har vart superbra! Varmt, billigt och soool! Den ser vi ju inte så mycket här. Dock inte så varmt att komma hem till detta väder, snöstorm typ. Man fryser ju arslet av sig!! Men som sagt bra med semester, men ändå borta bra men hemma bääääst! Tänkte uppdatera nån annan dag med bilder. Men bjuder på en!



Har för övrigt fort bort min förskräckliga solblekta hårfärg och utväxt, har nämligen till och med bytt hårfärg!! :D Se på den du! Kände att de va läge till att byta. Inte för att ja inte tycker om den eller så, jag älskar rött! Men ville bli en annan färg. Så nu är ja typ plommonfärgad. Om jag nu ska beskriva den med mina ord, annars heter den violettröd, tror ja! :) Passade även på att göra lite inköp. Börjar bli slut av favvogrejjorna till håret. Jag har en superbra syster som ställer upp en ledig söndag med att fixa mitt hår!! Jag ville inte visa mig ute...

              
      
Nu sitter jag och ser på tv samtidigt som jag sitter här, ser A Lot Like Love!! Men vet ni vad ja även gör?! Jag bakar matbröd :) Har fått låna min mammas bakmaskin och hoppas nu på att dra ner kostnaderna för brödinköpen. Allt är ju så dyrt... Hoppas brödet nu smakar!!! :)

  



Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud så snygg du blev i håret!

2010-01-31 @ 23:08:34
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :) jofan, inge bra väder att köra i igår :P Jag har fått 20 timmar i veckan, så jag är jätteglad :) men omm du har 80 % bör det vara mer än 30 timmar i veckan..! (jag har 50% o har 20 ju..)



okej! jag trodde du bara gjort bort början :) okej, men så skönt! skrev du ut kursintyget?



fin du blev i håret förresten :D

2010-02-01 @ 11:03:38
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: Malin

men välkommen hem! gu så underbart att få åka utomlands, blir nog en resa för mig å min lilleman efter sommaren :)

tjusig blev du i håret också, som alltid ;)



tack för dina jätte goa kommentarer också catrin! <3

2010-02-01 @ 11:54:20
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0