13 Januari - Nu är de säkert...

Nu ni, gott folk kan jag äntligen gå ut med de på bloggen. Jag har fått jobb!!! Jiiiipppiie, hur kul som heeelst! Har inte velat skriva här eller säga det till så många heller förrens det riktigt var klart med alla underskrifter. För inget är ju säkert förrens alla papper är underskrivna. Så nu längtar jag mer än någonsin :) Ska bli jättekul med en ny arbetsplats, nya arbetskamrater och nya rutiner :D Ser framemot detta!
Så vart är mitt nya jobb : Willys såklart! ;D

Ikväll har jag blivit bjuden på middag hos Fröken Katarina Grankvist och Herr Tomas Abrahamsson, väldigt smarrigt :) Hamburgare och hemmagjorda klyftpotatisar & sötpotatisar :) Har inte smakar sötpotatis förrut och de blir att köpa hem det till detta hushåll :D Smaskens ;D Borde även snart börja packa ihop min väska, så man inte glömmer nått. Blir nog ändå att man kommer att gå igenom den hundra varv ;D

Nu ska ja se lite på tv och sen soooova sängen! Sov gott!




Kommentarer
Postat av: mli

nämen shit vad roligt :D vad glad jag blir! weehoo. vi kanske kan samåka när vi ska på introduktionsdan/praktik.. om vi nu hamnar på samma ställe :) antingen lule elle skeå.



kram på dig! :D

2010-01-13 @ 21:51:55
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja vi får höras närmare när vi vet var det blir osv :) jätteroligt!

2010-01-14 @ 10:29:33
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: Robert

Grattis vännen! Wohoo vad roligt :D

2010-01-14 @ 18:00:27
Postat av: Catrine

Tack Robban! ;D Hur kul som heeelst! :)

2010-01-15 @ 01:03:47
URL: http://catrinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0