12 Januari - Still hanging on

Nu är de andra dagen utan cancerpinnen :) Måste berömma mig att ja tagit mig hit. Idag var första dagen jag lämnade lägenheten. Har låst in mig för att slippa gå ut [påminde mig för mycket] och vara trevlig. Men idag var det ju Emmas födelsedag och de kan man abslout inte alls missa ;D Fick även idag höra av Caisa att hon och Johan hakat på mitt exempel, dom tänkte att nu när någon gör de varför inte haka på?! Good for you guys :) Tror på er med!! När Anneli gick ut för att röka och när hon kom tillbaka kände man ju att de absolut inte luktade hallonbåtar! Päckel! Men de är ju sånt man inte alls tänker på själv om man är rökare. Nu kanske man kommer att känna mycket mer lukt, för de sägs ju att man tappar mycket luktsinne... Hoppas nu att man börjar lukta godare nu också :) Ni får ursäkt att ja var förvirrad och lite borta ikväll men ni förstår nog, eller de vet ja att ni gör... Nu ska ja försöka sova lite, sov ju inte alls så mycket inatt. Väldigt orolig natt, hoppas på en bättre natt ikväll :)



Sleep tight my friends ;D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ingen fara! Man hade väl inte varit på topp själv heller. Men en dag ska snuset bort, nog för att det är svårt det också. Inte än men snart :)

Hehe jag tror också dom har märkt av de, men som sagt du fixar ju detta! :)

2010-01-13 @ 09:11:24
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, den var ju verkligen helt underbar :D Man kan ju inte annat än bli lycklig då man ser en unge i sån där dräkt :)

2010-01-13 @ 11:55:41
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0