11 Januari

Usch, fyy och bläää!! Måste säga att humöret är inte på topp! Ena sekunden är ja arg och den andra vill jag bara gråta!! Pratade nyss med min mor, och hon hörde att ja inte alls va på humör! Men hon tyckte ju de va bra att ja skulle sluta röka! Dessa skakningar som ja även upplevde massa sist ja slutade har kommit! De är heeelt sjuk! Ni som inte röker eller lider av nikotinbehov av nått slag så hoppas ja att detta hjälper er att inte alls pröva heller! Det sticker i kroppen, man svettas ena sekunden andra blir man arg och helt plötsligt vill man bara gråta. Detta är visseligen för att alla gifter som redan finns i kroppen ska ut. Men de är inte alls kul!!!!
Ska nog hålla mig inomhus!

Kämpar på...


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag håller alla tummar för dig vännen! Det här klarar du!

2010-01-11 @ 22:41:16
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Robert

Vad du e duktig catrine =). När ska vi hitt på nå då? Jag är inte speciellt rädd för ditt dåliga humör, så vill du ha sällskap nån kväll i veckan för en film eller bara lite allmänt svammel så hojta till... Men hopjta på sms eller så istället, för svarar du här så lär jag inte se det förrän nästa år typ ;). Kraaam

2010-01-12 @ 00:24:08
Postat av: Lovisa

Du kommer att klara det galant bruden! Du är så duktig. :)

2010-01-12 @ 06:31:14
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0