11 Januari - Nedräkning

Nu är de bara 6 dagar kvar tills jag lämnar Sverige mot varmare breddgrader som Bali ;D Hur skönt som helst ska de bli. Igår planerade jag och syster lite vart vi vill och sånt! Kollade lite hostels osv. Sedan for jag, syster och Niklas och såg Avatar, hur bra som helst! Känner att de kanske inte är min vanliga genre men helt klart bra! Effekterna va ju grymma! Dock märkte ögonen av att dom är inte vana vid 3D, lite smått torr va man. Men de är smällarna man får ta och lida egenom ;D

Bestämde mig även igår för att sluta röka, hör och häpna! Nu rusar min kropp upp och ner och de enda den vill är att ta en cancerpinne!!! Nikotinbegäret är en stor bov nu!! Fatta att en liten cigg kan göra så mycket för en kropp, man skulle kunna gå genom eld nu för att ta en!! Eller så känns de då! Värst är ju dom första dagarna. De sägs ju att efter 3 dagar ska man inte vara beroende av nikotinet nå mera. Dock tror ja att vanan är de svåraste att komma undan med! Ciggen på morgongen, efter maten, kvällen, till kaffet, i solen, eftersexciggen! Ja alla dessa tillfällen va fan ska man göra då istället!? Crap! Nu ska ja inte skriva nå mer, blir bara mer och mer irriterad!
Så om nu inte ser ryken av mig så är de för att mitt humör inte är på topp och vill ju inte vara otrevlig!

Hoppas på ett mirakel!!!

Tror ja ska koppla in Xboxen som ja fått låna av lillebror och se hur de går i spelarnas värld! Men frukost först!


Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud så bra att du ska sluta röka! Bra sätt att starta det nya året :)

2010-01-11 @ 11:48:24
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Stina

Har man bara bestämt sig så går det nog bra, även om det lär vara jäkligt jobbigt. Finns ju tuggummin och plåster ifall man behöver.



Vi skulle vi hänga imorgon förresten?

2010-01-11 @ 12:43:35
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0