8 Februari

Idag var jag upp före själv tuppen, nämligen kl 04.00. Jag skulle ju äta frukost och fixa mig innan jag skulle lämna Piteå för att fara till Willys i Luleå :D Min första dag idag! For klockan 5, började kl 6. Brukar ju gå fort till Luleå men visste inte riktigt hur trafiken skulle vara så bäst att ta de säkra före de osäkra :D Var 15 minuter för tidigt, men de va faktiskt passade för att Malin som jag skulle vara med kom precis dit då :) Hur bra som helst!

Det har vart mycket att ta in, men de har vart såå kul så! Härliga människor och ny utmaning! Precis de jag letade efter! :D Längtar redan till en ny dag! Fast är ju ledig imorrn, men på onsdag då jäklar :D

Nu ska jag snart äta lite middag, sen till Emma är planen. Om hon inte är borta för länge för att jag ska inte vara uppe så länge ikväll så jag inte lyckas vända om på dygnet. Haha, gick ju i säng kl 8 igår ;D

Och imorrn ska ja vara med min vän Robban! Ska bli lajbans :D


Btw, ringde nyss till AMS och skrev av mig! Hur skönt som heeelst!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det hoppas jag med! Tror att det framgår ganska tydligt vem av oss som är patetisk :)



Tack så mycket, det värmer :)

2010-02-08 @ 19:23:06
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud så skönt! :) Vi gick och la oss halv 9 för någon dag sedan.. :) Man var gode sliten efter helgen :) Lycka till i veckan på Willys och kör försiktigt!! Puss

2010-02-09 @ 06:52:16
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0