5 Februari - Avsked

Idag skrev ja på papprena för uppsägningen. Känns lite smått konstigt. Mycket blandade känslor, men de är bara gilla läget. Tycker ju att de ska bli superkul att börja på Willys inte nu för de. Men tråkigt att lämna mina bra jobbarpolare på Djupviken. Men jag kommer och hälsar på, eller så får ni hälsa på mig på Willys ;D Kom och handla av mig vetja!! :D Sen idag när jag ätit upp maten på lunchen och satt och läste Klick så kommer Lena & Carro in med en avskedspresent :) Vilka söta brudar! Så tusen tack för presenten alla ni flickor! [lägger in en bild senare]

Nu ska ja ta mig en lite frukt och sen sätta igång filmen Over Her Dead Body tyckte att den verkarde himla kul! :D Sen ska ja sova så man orkar upp i tid imorrn. Vill inte vända så mycket på dygnet när ja ska upp så tidigt till veckan! ´


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den filmen är ju kul! :)

2010-02-05 @ 20:07:24
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä det är verkligen inget ovanligt :) Men som tur är så kan man ju se filmerna flera gånger :)

2010-02-06 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0