4 Februari - Haha igen!!

Märkte nyss att inlägget som ja skrev igår också var den 4 Februari fast de egentligen va den 3:e :D Haha, fast inte lika hemskt som då jag tog fel på en hel månad. Och hade inte insett de förrens min vän Robert sa de, snacka om att vara förvirrad! :P Jaaja...

Idag va ännu en dag uppe med tuppen, men heej jag klagar inte. Känns faktiskt skönt! Man hinner ju såå mycket mer. Dock börjar man känna att ögonlocken börjar bli rätt tunga. For till Lova & Alva idag, lämnade Piteå 09.05 och anlände i Lappur kring 09.45. Där blev man bjuden på morgonkaffet och vi surrade på som vanligt. Gav Alva 2 presenter som jag köpt till henne när ja va i Bali :) Hon var suuupergullig i kokoftan ;D Sen skulle vi ut och gå och för att slippa gå på storvägen skulle vi gå sandtaget, när vi väl kommer fram till vägen är den typ igensnöad och värsta plogkarmen, men vi tänkte vafan!? Vi gör ett försök, bär över vagnen och ja påbörjar min plogning med vagnen genom snön, skämtade att de skulle vart bra att haft en skopa på vagnen! Efter ett tag gjorde vi ett byte för de va tuungt kan ja lova... Vi bestämde oss att vi gjort ett bra försök men orkade inte nå mer så vi vände. Säger då att vi fick oss då dagens motion iaf ;P Sen gjorde vi lite lunch och sen drog vi ner på byn för att hälsa på hos Carro, Freija & Loke där även Johanna och Emelie gjorde oss sällskap :D Väldigt trevligt. Vi surrade på som jag tror gamla tanter gör :D Fast såklart är vi ju unga töser ;) Fast jag ibland känner mig gammal!! Sen drog vi vårt pick och pack hem till Lappur igen, och jag vidare in till Vistträsk för att äta hos mor & far :)

Är nu hemma och ska äta en lite frukt och sedan sooova!

Tack för idag och sov så gott!!

     

Den första bilden är Alvas försök till att fånga mamma på bild, den andra bilden är Alva i kokoftan och den tredje är en bild på jag och Alva. Hon har lekt lite med min kamera och gjort ändrat nån inställning som jag inte riktigt vet hur hon gjort. Tyckte den va lite häftig. Så ni som vill hitta konstiga inställningar som finns på kameror bör ta kontakt med Alva Sandman! ;D She is the "man" :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så söt hon blev i koftan!! Tycker det låter som om ni hade en himmla mysig och trevlig dag där i Lappur!

Förresten, stort grattis till ditt nya jobb!!

2010-02-05 @ 10:55:01
URL: http://hannasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0