2 Februari - Uppe med tuppen

Vaknade kl 6.05 idag. Drömde hemska drömmar, inbrott i läggan och massa människor, inte alls kul! Så kände inte alls för att sova nå mer. De är inte kul när drömmarna känns som om dom är såå verkliga. Så jag tänkte att jag gör ett nytt bröd i bakmaskinen, så nu sitter den i och gräddas. Ska vänta ett tag till och sen ska ja koka gröt :) Är verkligen huslig idag ! ;D

Igår så tog jag finally bort julen ;D Orkade inte innan ja for, så länge man tar ner den innan sommarn är ju positivt :P Hehe! sen städade ja och pysslade på med annat. Sen drog jag till Bersika och hälsade på Emma & Mange, drack lite kaffe och hem för att göra mat. Gjorde en enormt god köttpaj ;D Meee like! Blir att äta de till lunch.. Sen skulle jag ringa Lovisa, men tyvärr lyckades ja att somna :S Så sorry! :( Men har redan försökt ringa dig kring 7, men du och Alva är väl 7-sovare ;D


Kommentarer
Postat av: Evelina - Blivande mamma <3

Tack så mycket, roligt att höra! :) Ja precis, man kan verkligen bli irriterad då människor ska lägga sig i. Och de roliga är att dom människorna ALLTID är anonyma ;p Kram

2010-02-02 @ 10:53:16
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: malin

hehe på tiden å ta bort julen eller ;)



nä men kan tänka mig! jag längtar tills jag får ta lilleman å åka utomlands, gu så underbart med lite värme. men nu ska vi se framemot sommaren! woho, och evves lilla bebis som kommer då också :)

2010-02-02 @ 11:57:59
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha, är man trött så är man :) Alva var då nöjdast när hon fick kliva upp :)

2010-02-02 @ 12:42:47
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0