14 Februari - Alla hjärtans dag!

De har då enligt mig inte vart någon speciellt med denna dag. Lite smått bakis och sliten men annars som vilken dag som helst! Igår va de vindrickarkväll hos Mari :D Tack alla brudar för de! Måste göras om inom en snar framtid :) Kanske blir i Rättsel vem vet?! ;D De är ju inte så långt kvar till dess. Hoppas bara att man är ledig den helgen, skulle vara konstigt om man inte for detta året, så jag håller tummar och tår!! :)

Grattade även min kusin Camilla idag. Sen hämtade ja upp Katarina hos Ab och sedan drog vi hem till stan :) Tvättat och käkat, nu ska ja ta mig en dusch och sen krypa till kojjs med en film! :D
Ser framemot en arbetsdag imorrn :)


Förra årets Rättsels gäng!! ;D
"What happens in Rättsel..."


Kommentarer
Postat av: Malin - Viggos mamma <3

Ja men den var helt underbar, jag hade kunnat föda barn i morron <3

nu måste man bara ta vara på tiden medans lilleman är liten, för han växer så det knakar, får panik då jag tänker på att han kommer bli stor, nä.. ush.. alltid mammas lilla pojke haha ;)

2010-02-18 @ 14:38:14
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0