6 April

Idag har jag jobbat och sedan inte gjort ett skit so to speak! Men sånt är ju kul de med! Sett lite nya avsnitt av Gossip Girl, och denna serie gör en beroende! Eller alla serier jag ser nu! Jag som lovade mig själv att efter One Tree Hill och Gossip att jag inte skulle hitta nån ny serie att fastna för! Och tror ni inte att The Vampire Diaries & Cougar Town är sådana serier som nu måste följas! Crap, svag för serier! En annan svagehet är ju självklart Make Up Store´s line of makeup! Har sett en massa spännande saker som jag skulle vilja ha :) Dock är ju dom inte de billigaste, men i det långa hela så är dom ju de! De är ju bara att man måste punga ut med massa stålar i förskott! Men men, kanske blir en trip till Luleå och när man får tid :) Just nu hägrar min säng! Sleep well!


Loving my new hair color, much better than it just to be, thanks big sister! ;D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Då måste du lägga ut en bild så man får se :) haha nä, leksakerna är inge kul att plocka upp men att använda torrmoppen är roligare :)

2010-04-08 @ 07:39:03
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag vill se ditt hår!

2010-04-15 @ 14:26:38
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0