4 April - The spring is here!

Idag vaknade jag kl 8 :) Upp och en snabbis till jobbet för att fixa en grej :) Sen drog jag hem, böt om och vidare till Norrfjärden. For till Niklas mor Ann och hennes sambo Rolf, där hela familjen och vänner var :) Vi grillade och surrade på :P Sen for jag och syster hem till huset där vi bytte om och begav oss ut på prommis ;D Vi lyckades gå runt hela Norrfjärden och varmt i sinne var de. Skulle ha skippat täckisarna!! När vi kom tillbaka började vi förbereda maten, vi skulle nämligen grilla :) Gudomligt gott!!! Sen drog jag mitt pick och pack hem, så nu håller jag flitigt på att tvätta :D Behövdes deluxe!


Imorrn blir de ny färg i håret!! :D Spännade och se vad man bestämmer!  


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad spännande med ny färg! :) Du har ju sådan tur att du passar i alla färger :)

2010-04-06 @ 06:48:13
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0