7 September

Idag har fröken Johansson fått mycket gjort. Har rensat ut massa onödiga saker som inte används och bara ligger och dammar, så de va skönt. Massa kläder försvann och endel fick ja inte kasta, utan när Stina va på besök så slank de ner lite i hennes väska. Denna gång inte till Anneli [annars brukar dom fara dit] men lugn bara lugn, snart kommer ja med mer påsar :P Sen hjälpte hon mig att slänga resten av skrotet :) Har även fixat lite inne på toan, men de vart inte allför mycket gjort, måste till att köpa mig lite saker :D

Längtar för övrigt till att fara på en Ikea tripp, vill ha en ny byrå till hallen är sååå enormt less på mina lackhyllor!! Sen lyckades ja rensa lite på vinden också, där är de massa skrot. Hmm? om man har tid till sommaren kanske man kan stå på loppis och sälja, om man ids vill säga! Eller om tiden finns :P

Har även laddar hem massa Disney filmer idag som nu är på första listan [finns inget bättre än gamla Disney filmer] och sen blir de att sova sängen, för imorrn är de första dagen på jobbet på lääääänge!! Dessutom börjar ja tidigt!

Btw fick ja min beställning från Baresso idag. Dom är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0