5 September

Har nyss sett klart en film som hette Push, den va väl sådär. Kankse inte min smak, men de va typ den enda filmen ja inte sett av dom som ja laddat hem :D Så jag hade inte så mycket till val! Igår va de en himla lugn kväll såg på film och läste bok! Dock lite trött idag, för där kring halv 3 imorse blir man väckt! Krogen stänger och folk är fulla! Krille behövde sovplats, fattade inte först överhuvudtaget vem eller vad vi pratade om! Var gode så borta, och dom som känner mig vet ju att ja brukar vara en hejjare på att prata i telefonen i sömnen :P Men som den hyvens kompisen ja är så fick han komma och crasha på min soffa! Såg klart filmen sen gick ja till sängen för att sova, så fick han ju större plats i soffan också!

Har lite hög temp men inte så ja känner mig helt nere, hade värre feber i början av veckan. Hoppas att de snart ger sig, men har ju hört att de är en segt jäkla virus!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0