4 September

Forfarande sjuk!! Så inget jobb för fröken Johansson idag, inte heller i helgen. Pratade med läkarna och dom avrådde mig till att jobba, och istället ta de lugnt. Så de får blir så! Mamma hade i sin oro över mig ringt till Alex läkare i Sunderbyn och hör lite om svininfluensan. Hon berätttade hur ja känt mig och dom kan ju inte säga säkert eftersom dom inte tagit nå prover? Men man är tydligen totalt däckad i minst tre dagar och orkar inte göra nått, samt feber och ont i kroppen. Hmmm? Typ så exakt har de ju vart! Jajja, de ordnar nog sig! Jag känner faktiskt inte så stor hysteri över detta, om ja dör så kanske! Hehe!! [skämt åsido] :P


Så idag har de varit en ännu tråkig dag, legat i soffan och kollat på filmer och sovit därimellan! Sömnen är de bästa! Då känner man inte hur ont i kroppen de faktiskt gör!

Började även idag att läsa The Heroin Diaries. Så himla kul och bra bok säger ja bara. Avslutade nu för att ja kände att mina ögon inte hängde med riktigt. Har läst 250 sidor nu och ska nog fortsätta imorrn istället. Kommer ge en resume sen om den är tanken :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Akta dig så inte trynet börjar växa :) hehe :)

2009-09-05 @ 10:26:29
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0