3 September

Nu är ja än en gång hemma! Har nämligen vart på stan en sväng till! Jag somnade som sagt efter pizza ätandet, va sååå enormt trött! Är forfarande trött, så får se hur kvällen slutar, kanske en till power-nap?! Skulle nämligen köpa Twilight böckerna, så for på Bokia [tror dom heter så? ] dom fanns förstås där, men kände efter att ha kollat på internet och såg att dom va mycket billigare där då blir de nog att beställa istället :P Så istället för dom böckerna trillade de ner en annan som ja velat läsa nämligen The Heroin Diaries by Nicki Sixx. Så om ja orkar ikväll ska ja börja min läsning! :D Btw, snygg bok vill ja säga!

For sedan vidare och köpte panodil som va ENORMT nödvändig. Köpte även dvd skivor så nu blir de att bränna ut alla filmer på datorn så kan ja sen ta bort dom får man mer utrymme till annnat :P Jag försökte ju de här om dagen men de gick inte med dom skivorna ja hade :S Men nu jävlar :D

Mamma ringde idag och hörde om ja levde! Hon hade inte hört av mig på flera dagar och började bli orolig :) Söt mamsen! Har ju inte direkt orkat prata så mycke i telefonen nu när ja är sjuk! Dock har ja ju börjar få tillbaka min röst lite mer, men nu en enda nackdel är ju att ja har ju börjat fått ont i halsen som ja inte alls har haft tidigare. hmm? Undra om de blir värre?!!! Hoppas inte!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0