2 September

Har nyss vaknat, känner mig inte så mycket vidare bättre än igår. Ungefär samma skick! Jobbade ju igår 3 timmar, de va jobbigt. Låter ju lite sjuk att man tyckte de, men de va tungt. Kan ju bero på att man inte va hundra procentigt frisk! Lena ville då hålla avstånd från mig :) Egentligen är man ju dum överhuvudtaget att man far på jobbet när man känner sig krasslig. Man utsätter ju faktiskt sina arbetskamrater samt kunder för smittan. Men igår va ja enormt självisk och tänkte på mig själv, jag behöver faktiskt pengarna! Behöver allt ja kan få!

Va och hämtade mina grejjs hos Mia igår efter jobbet. Tänkte de är ju lika bra när ja ändå hett mig ut på jobb och är på vägarna! Mia jobbade men Ekke, Julia och hennes karl va hemma. Och hör och häpna, till och med Krille & Fredde va där :) Fredde va nog sugen på Ekkes skoter. Vet inte om de vart affär, men får ju säkert veta de om ett tag :) Sen for ja hem gjorde käk och somnade i soffan! När ja då vaknar upp så ligger ja i sängen! HMMM?!!
Ännu ett tecken, får mycket yrsel när ja är dålig och brukar gå i sömnen! Jaja, klockan va ju 01.00 så ja somnade bara om. Fan ja har ju sovit i 12 timmar inatt. Ajsan bajsan va länge!

Nu ska ja ta och sätta igång Enchanted! Har länge velat se den. Så vilken tur att Petter lämnade kvar lite filmer så man kan kolla på :) Måste nog snart lämna tillbaka dom! Men tills dess så är de movie time hos mig! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0