6 Oktober

Idag är dagen när One Tree Hill & Gossip Girl kommit ut :) Smallville kom ut i lördags och ja hade missat att ta hem de, men nu är allt sett! OTH & halv Smallville såg ja innan jobbet, kunde som inte alls slita mig. Vilket resulterade att jag inte gjorde så mycket åt mig själv innan jobbet! Och vad ja nu ångrar de! Idag va ju dagen då Lisbeth och Berit skulle komma. Dom skulle göra en intervju på oss som jobbar på butiken. Så de kommer att komma ut internt så alla anställda inom Coop kan se de! Crap! Men what the hell! Charmen va ju på topp iaf :) Haha! Hoppas man inte såg förjävlig ut på korten som togs trots att man va osminkad!

Egentligen, se på detta brudar?! Tänk på hur samhället har blivit idag, vissa går inte alls ut ur lägenheten utan smink, perfekta skor osv. Jag sminkar mig inte varje dag, och om ja gör de så blir de inte värsta sminkningen för att fara på mitt jobb heller! Tänker bara på hur samhällena idag skulle vara om de aldrig börjat vara så utseendefixerade?! Nja, de går ju inte ens att tänka på! För de spelar ju faktiskt ingen roll nu iaf!

Idag var även dagen då jag & Carro inte alls vara ute ur butiken snabbt! Vi brukar annars vara hemma väldigt fort. Jag tänkte inte så mycket på tider och när folk stängde förrut. Men sen jag började jobba i butik så blev de ändring på de! Jag skulle aldrig fara och storhandla eller ens fara in i en butik om de snart va stängning! Eftersom ja vet hur de själv, när man stänger så vill man hem! Så gott folk! Ta lärdom! Planera era inköp och framförallt far inte 5 minuter före stängning och storhandla! Tycker att alla sånna människor skulle behöva jobba i butik så ni får känna hur de är!!

En cigg nu och sen ska ja krypa till kojjs! :D









Kommentarer
Postat av: Lovisa

Japp det blev en ny från kappahl. Skitsnygg var hon i den så klart! :)

2009-10-08 @ 11:34:26
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0