5 Oktober

Idag har ja varit himla duktigt :) Jag har nämligen städat, vilket innebar: plockat upp allt skräp och skit som fanns i läggan, hängt upp tavlor i badrummet :) , dammsugit, klippt gräset, dödat småträden på gården :D , krattat löv, tagit in utmöblerna samt rensat i uteförrådet :) Visst har ja vart duktig?! :) De tog bara sådär halv dagen, men nu är de gjort och de känns bra.

Sen kom Stina till mig, vi såg Bride Wars :) Sen såg vi även Svenska Hollywood Fruar :D Åhh kan man annat att göra än att skratta till dessa brudar?! Ehh NEJ! :P Är lite hemsk men kan man vara så blåst som dom är? Visseligen är dom blonda, men de är ju ja med! Är man lika dum?! Jag hoppas de verkligen inte de. Men deras program säljer ju då iaf, eftersom man sitter ju klistrad och ser de :D

Har även gjort massa uppdateringar på datorn och de vart då bara BAJS! Datorn går sååååå sakta, tillochmed saktare än den gjorde tidigare! Neeej, inte alls bra!

Åhh vet ni vad! Min lillebror ska komma och praktisera på mitt jobb när dom har de om några veckor, så då ska han bo hos mig i 2 veckor, de ska bli kul! :) Mamma sa även att ja va tvungen att ta han ut på en shopping runda :) Haha, tror hon ja kan de där med shopping eller?! Min mamma känner mig! :)

Nu ska ja ta och sätta igång The Proposal och sen sova kudden :D


Uteplatsen :)


Djungeln eller va säger ni?! :D


Nu är den booorta! Visst blev de bra :)


Nu är möblerna instädade i förrådet !


Förrådet :D


Tavlorna hänger på plats i badrummet :) Finally!


Kommentarer
Postat av: Kg

Men gu så duktig du är, gården blev ju kanon:)

2009-10-06 @ 19:30:54
Postat av: Catrine

Tack tack vännen! :D

2009-10-06 @ 21:27:04
URL: http://catrinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0