3 Oktober

Idag har ja återigen jobbat. Tycker att de är de enda ja uppdaterar om, men what the fuck! Typ de enda man gör, eller de känns som de iaf. Tiden har då runnit iväg idag, trodde att dagen skulle gå suuuuper sakta men tackar gudarna för att den inte gjorde de :D Sen for ja hem och käkade kyckling och ris. Gjorde mig en mumsig gryta :) Sen kollade ja på tv en sväng och insåg att de är ju faktiskt lördag och varför ska man sitta hemma och dega för sig själv?! Så ringer Stina och hör om man får komma på besök! Åh vilken tur att hon är snäll som vill hänga :D Vi såg en film som hette Traffic [tror ja] men den va då inte bra! Kanske man hade tyckt den va bättre om man hängt med och kanske fattat handlingen. Så istället för den så satte vi igång Män som hatar kvinnor. Den va ju såå mycket bättre, nu gäller de bara att se den andra filmen :D Stina sa att den va mycket bättre, så de ska bli kul att se den nån dag :D Nu ska ja nog inte göra så mycket mer än att krypa till kudden och sova till ljudet av tv:n tror ja :D

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det var dock inte meningen att köra iväg dig, men jag behövde då sova. Fick kräla mig upp ur sängen idag, och jag har gäspat konstant hela dagen :P haha! Men några timmar hann vi ju hänga iaf :)

2009-10-04 @ 16:04:52
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0