29 Oktober

Vaknade 09.03, pallrade mig inte alls upp ur sängen i första sekunden! Låg och drog mig lite :D De är såååå himla skönt att vakna tidigt och sen hinner man ju faktiskt med mycket mer än att sova bort hela dagen! Pratade nyss med Anneli och hon hade kmmit på en bra ide som Caisa kunde vara på Halloween partyt! :D Hoppas att Caisa nappar på den idéen bara :D Bajs att man jobba ihelgen, men va fan! Får bara se till att vara städad så man orkar upp på jobbet! De är ju bara 4 timmar så man ska nog lyckas härda ut! :) Ska på stan och köpa lite alkohol och sen dom sista sakerna för outfiten, sen är de fit for fight! :P

Igår kom Lova & Alva hit. Vi drack lite kaffe [starkt sådant] och surrade. Sen kring 4 for vi til Caisa, Johan & Tilda där hon fick se på liten bejbis om man jämför Alva & Tilda :) Sen bar de av med små djuren Nelly & Biiga till djurdoktorn. De va vaccination på gång! Inte så uppskattat men de gick bra! :) Sen stjussade hon hem mig, va väl hemma 5 minuter sen kom Katarina och hämtade upp mig, pch vi for till Emma :D Katarina visade upp vad hon skulle ha på sig på Halloween party och de va likt de hon ska vara :D Sen fick ju såklart Emma & Anneli också visa vad dom ska vara :D Sen ringer Tomas [Katarinas karl för er som inte vet] och behöver hämtning Luleå, lastbilen hade strejkat! Hela motorn va typ bajsless och hade rasat samman!! Mindre kul! Så jag skulle först hem men Katarina vill inte kör dit själv så jag tänkte okey, hänger med! Då sa hon att hon hade inte vinterdäck på bilen så de slutade med att jag körde min bil! Haha, men då visade de sig sen att de va vinterdäck på bilen deras :D Men inte gör de nått! ;P Inte alltid lätt att veta att man kör med vinterdäck på :P Du är allt söt du, Katarina! Sen kom vi hem... Jag satte mig och åt lite left overs från plättarna och sen la ja mig i sängen och sen somnade ja!

Nu ska ja ta på mig nå kläder och börja dagen med en god te kopp är tanken :)


Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Tack så mycket! :) Var ju ett tag sen vi var på info mötet där :P haha! Men nu är de gjort, känns så himla bra! :) Hoppas allt är ba me dig! Kram

2009-10-30 @ 08:19:59
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Postat av: Lina Lundgren

Precis! :D Tack tack! Jadu, eftersom jag inte är ihop läkt än så blir de bara att vara hemma :) Får roa mig med att se nån film och sitta på nätet. :P Va ska du hitta på? Kram

2009-10-31 @ 09:58:11
URL: http://linalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0