22 Oktober

Nu är de heeelg! Hur underbart är inte de :D Jag kom för ett tag sen från Fröken Lidmans hus! När ja slutade jobba så for ja hem och snörde i mig lite käk och sen drog ja min bil mot Munksund! :D Eller först ett stopp vid en mack så ja kunde tanka bilen lite. Mindre kul vill säga! Sen drack vi massa gott yogi te och surrade på om allt från himmel och jord! Tack för en kul och lugn kväll! ;D

Så nu sitter man här framför en dator och fördriver tiden, känner inte alls att min säng va speciellt lockande! Tror de blir att ta sig in i böckernas värld igen! :D Nu är de bok nummer 3, nämligen Ljudet av ditt hjärta. De går fort när man är ivrig att ta sig vidare! :D

GRATTIS MORMOR PÅ DIN FÖDELSEDAG IDAG! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0