20 Oktober

Nu är denna jobbardag förbi, och de tackar vi gudarna för! De fanns inte alls mycket att göra i slutet. Jag & Carro tog bort gamla ettiketter och ersatte dom med nya och fräscha ettiketter. De va de vi gjorde i slutet. Inte alls så himla kul! Men tiden drev iväg :) Pratade också med min chef idag om att vara ledig i januari så jag och syster kan fara utomlands, till Bali :) Hur kul skulle de inte vara :) Så hoppas verkligen att de är möjligt. Men de tror ja! :D Sen berättade hon att vi måste för "dom högst" cheferna dra ner på tid! Bajs! Hur satan ska vi lyckas med de. Jo vissa dagara kankse de går, men när vi får leverans då? Hur har dom tänkt egentligen?! Fattar inte bland vad som sker i deras hjärnor?! Jajja, får väl se framöver hur de blir! Funderar om vad ja ska lägga mina friskvärdspengar på. Hur skönt skulle de inte vara med en massage eller nån annan bra behandling! Måste fundera på de innan året tar slut så jag kan faktuera de på Coop Norrbotten :D

När ja kom hem så stekte ja mig lite ägg, kokade te och åt 2 ostmackor till de :) Va himla gott och sen va de ju en lätt middag att göra. Sen va ja tvungen att ta tag i monster disken som väntade mig! Brukar ju som ni flesta vet inte alla ha så mycket disk. Men ni skulle vara chockade om ni såg mitt diskställ nu :P Hehe!

Igår läste ja även ut Om jag kunde drömma och började sen med När ja hör din röst. De är böcker som man inte alls kan slita sig ifrån. Imorse vaknade ja 8 och började direkt att läsa igen. Har nästan hunnit halvvägs redan med andra boken. De går fort! Nu ska ja ta och fortsätta och se hur de går att slita sig så man orkar med en jobbardag imorrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0