16 Oktober

Det regnar ute! Fyy tusan så himla tråkigt! Jag tar faktiskt hellre snö om ja får be! Nu kommer detta säkert frysa på och bli en halkig väg! Nej tack inget regn! Inatt så va de en sådan natt där man inte alls kan sova! Lyckades ju med att somna till i soffan i 1 timme typ, de va ju skönt! Men inte alls bra för ja hade enorma problem att somna. Såg Hidalgo inatt, den var klar klockan 3 inatt. Sen satte jag igång Dirty Dancing, såg inte hela den. Lyckades somna efter 4, då såg ja sist på klockan! Så de är ju ett under att man är pigg och alert nu! Vaknade direkt när klockan alarmade klockan 9! Helt sjukt, men skönt! Har nyss kommit ut ur duschen och ska ta och försöka göra mig iordning för jobb sen!

Är jätte jätte jätte sugen på att gå den utbildningen ja vill gå! Vi får se hur ja gör! Dom har legat på lur nu i måånga veckor! V ju sugen redan för flera år sen, så de känns som om när ska ja få tummen ur arslet liksom!??




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jo det var spännande för henne. hon fick kanske två teskedar från min tallrik :) Vad är det för utbildning du vill gå?

2009-10-16 @ 13:05:31
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0