13 Oktober

Ojjojj, har inte alls uppdaterat på hela helgen. Bäst att ja drar en repris då :) I fredags så va ja enormt sugen på vin :) Så jag for och köpte vin trots att ja inge mat har ;P Va gör man inte tjejer, eller hur?! :D Försökte ragga brudarna men de va ju lönlöst! Dom skulle titta på idol endel, andra skulle på förfest med Mustasch, myskväll med kärleken och en massa andra saker höll dom på med :P Så här satt ja i min ensamhet, pratade med Lova och försökte styra fest hos ja :) Lova kom med den brilianta idén, Petter! Klart som fasiken, han bangar inte alls! Tur att man fick sig en kompanjon här i läggan! Vi satt och drack och hade de himla kul! Lyssna på gamla godingar och såg från och till tv, Hahha tror ja iaf :P Sen när vi som mest va på topp så ringer Fröken Nordström & Herr Eriksson. Dom skulle nämligen sova över hos mig! Spelningen med Mustasch va slut och en enorm kö på Kalles väntade och den va inte alls lockande! Så dom kom hem till mig, vi fortsatte då med efterfesten och allt va kanon! :D Sen där kring 4 började den dö ut! Men jävla trevligt! :D

Lördag vaknar hela "partygänget" och pigga och glada alla utom Linnea. Men nu va de ju inte ovanligt :) och förstår faktiskt varför också! Men men, upp för att de skriker efter : VATTEN! Kände att man va uttorkad efter all sprit och vin som runnit nerför halsen dom andra drack ju whiskey så dom kände samma sak! Hungern började växa för oss alla, och om ja hade varit en bra värd så hade ja förstås bjudit på hemlagat. Men de är ju lite svårt att göra mat om man inte alls har nått!

Va ju även sugen att dricka denna dagen. Hade ju faktiskt med mig Carro denna dag ! :D Sen hade ja ju blivit bjuden på fest hos Madde med :) Dock va ja ju inte alls sugen på utgång och kände att de inte alls gav nått att fara på en fest där sen alla ska ut. Men tusen tack Madde för inbjudan! Kanske en annan kväll?! :P Så jag tog mitt pick och pack och cyklade till Carro & Anton på Djupviken. Och fyy fasiken säger ja bara! Cykla aldrig med punka på cykeln. DE va hur jobbigt som helst! Dom har då en pump så tänkte att ja pumpar den innan ja cyklar hem iaf :) Vet ju inte om de är punka eller bara inge luft i däcket! Vi surrade på såg fotbollen och drack! Sen kom Anton och alla hans polare på att dom skulle ut, så dom drog. Lämnade jag & Carro hemma, men inte gjorde de nått! Vi började laga mat och sen såg vi på film :D Tur att Carro hade mat och ville bjuda :) Sen ringer Anton och säger att han är påväg hem. Vi sov då i soffan, klockan va väl halv 3! Bara upp och sen börja cykla hem! Fan, attans & allt! Glömde att pumpa däcket!! Va fan ids inte vända, bara cykla och kämpa sig hem! De värsta va egentligen att ingen bil såg mig! Men Anton hade haft så dåligt samvete att han inte pumpat cykeln åt mig när ja kom! Vilken kille ! Hemma kring 3 tror ja klockan va! :) Hoppa i säng och snark!

Söndag gjorde ja inte alls så himla mycket, va ute och gick. Pantade lite burkar så ja hade råd att handla lite :D Sen va den inte mer kul än så! Igår jobbade jag och sen såg ja Färjan. Jag va säkert inte ensam om att se de! Säkert alla!
Sen stekte jag älgkött i 2 timmar och de blev helt underbart! Som smör som smälter i munnen! Fan va gott de är ! Nu ska ja ta och käka lite frukost och sen va denna dagen har att erbjuda :D

 Har ni lite för er så hör av er vetja :D




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kanske man ska de. Ska ta en bild och lägga ut sedan. :) Fan va skämmigt att sitta o se på färjan igår, jag sa hela tiden till johnny att de va SÅ pinsamt! han skrattade bara åt mig :P

2009-10-13 @ 10:17:01
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0