13 Oktober

Idag har ja gjort himla mycket! Imorse så vaknade ja tidigt och vaknade till ett gullig sms av min syster ;D Söta du! Hoppas nu att våra planer går i hamn :D Skulle vara suuuuper! Sen så kom ja på att ja måste ju byta till vinterdäck. Så de gjorde jag minsann :D Hämtade bilen ur garaget och körde den till porten, bra! Började leta fram grejjor och när ja hittade "bilens" superduper domkraft så inser ja att detta kommer ju inte alls att gå! Fan! Ringer till Carro och som den ängel hon är så har Anton en monster domkraft :) Kör till henne, hämtar den och sen hem igen! :D Sen va de bara att börja dra och bånka på :D Man blev ju varm i denna köld som de var idag :) Sen packade ja ihop alla däcken och in i förrådet. Bar sedan av till Shell och pumpa upp däckena för de va absolut inte nog med luft i dom. Efter att varit duktigt så fortsatte ja min resa mot Klubbgärdet. Vi skulle nämligen spela Buzz hos Anneli :D Men efter vägen ringer de en sjuk Emma som behöver cigg! Och som den kompis man är så fixar ja ju biffen :D Nu har ja lämnat dom och återigen till Klubbgärdet :) Vi spelar lite Buzz och sen dyker Caisa, Johan och Tilda upp! :D Man passar på att sno den lilla medan man får lov :D



Däckbyte :)


Vi nöter Buzz!


Försöker att väcka Tilda!


Hon slumrade vidare :D


Har nyss kommit från Hårstudion, mamma har stjussat mormor för att bli fin i hårt och tänkte att ja följer med. Hade ju inte nått bättre för mig så ja passade på att umgås med dom då :) Min mamma är den BÄSTA! Jag har inte alls nå mycket pengar och frys och kyl är länsade! Så min älskade mamma har kommit med en massa mat till mig! Ringde till henne imorse och hörde om jag kunde få lite mat! Hon kommer ju med en massa! :) Hoppas att hon vet hur speciell hon är! Sa de massa gånger till henne! Nu låter ju de som om ja inte säger de nån annan gång, men så är inte heller fallet! Kort sagt Du Är GULD, MAMMA!


Mamma & Syster


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mammor är guld värda! :) Effektiv dag hade du då! :)

2009-10-14 @ 09:22:11
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0