29 November - Första Advent

Vaknade 8 imorse, telefonen ringde kvart i 9. De va Carro som inte hade så goda nyheter. Hoppas allt är bra trots att de inte verkade så bra imorse. Tankarna finns hos er! Tycker de är bara sååå himla surt! Ni har ju redan så mycket i tankarna och så sker detta! Ring, finns bara några knappar bort!

Jobbade till 4 och efter de hem och äta upp resterna från smörgåstårtan som Anlo gjort! Fick nämligen med mig resterna :) Hur god som helst! :D Sen så började jag med min julpyntning :) Skulle först bara ställa fram några tomtar, men de slutade med att ja bytte gardiner och hela kittet! :)
Håller fortfarande på, tog mig bara en 5 minuters :D
Bästa att fortsätta :D

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar ljusstake dekorationen, så jvla snyggt :)

2009-11-30 @ 01:24:43
Postat av: Lovisa

Oj, det lät inge bra med Carro! :( Är det syster eller kamrat?



Vi julpyntade igår också :) Johnny fick hjälpa till med gardinerna och sen underhålla Alva :)

2009-11-30 @ 08:10:05
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Catrine

Visst va den läcker :D Dock kan ja inte ta åt mig äran för den! Planen är att göra en likadan dekoration, men blockljus :) Men tackar! :D

2009-11-30 @ 08:30:23
URL: http://catrinej.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej! Det var ju tråkigt! Hoppas han klarar sig :)

Jo jag blev super nöjd. När man gick ner imorse så var det mörkt och mysig ute och så tände jag bordslampan istället för strålkastaren i köken :) Blev hundra gågner bättre :) Måste och köpa glödlampor till julstjärnorna jag har satt upp :) DÅ blir det som grädden på moset :D

2009-11-30 @ 08:42:07
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, aldrig kul när en olycka händer! Jag har ju allt hemma förutom dessa jäkla lampor! Tog ner stakarna idag, en fungerade och den är i Alvas rum resten är trasiga. Så ja måste köpa lampor till dom också. :( Tur det finns vanliga ljus :)

2009-11-30 @ 11:57:51
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0