24 November

Har haft en storstädning av lägenheten idag, va länge sen man verkligen gick igenom allt... Så de va skönt att man gjort de, nu innan jul och allt :) Sen har ja även lyckas renast ut massa saker på vinden också, jippie!! Nu hoppas ja bara att ja blir av med allt så ja slipper ta de med mig hem igen! Efter att ja städat klart så va min kropp så trött... Städningen hade liksom tagit musten ur mig! Så jag gjorde lite mat och sen har ja bara legat och sett på film. De blev The Ugly Truth! :D Den va sååå gullig och bra :) Så nu ska ja bara ta mig en dusch och sen förhoppningsvis somna i tid... Ska nämligen till tandläkaren imorrn, väldigt tidigt! Så bäst att inte försova sig!

Sleep tight everyone! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0