23 November

Men jisses vad datorn blev seg helt plötsligt!! De verkar variera ibland... Idag har de varit en lugn och skön dag på jobbet, inte mycket att göra men ändå har dagen bara svischat förbi :) Vilket ja inte alls klagar över! Bättre att dagen går fort än sakta :) Ikväll har ja inte gjort så mycket, legat och tittat på tv samtidigt som datorn har legat i knäet... Nu tänkte ja faktiskt ge upp detta med datorn och istället ägna mig åt tv:n men tänkte att ja skulle hinna med att skriva ett inlägg först...

Imorrn är ja ju ledig så tänkte gå upp på förrådet och kolla om lite saker som sak säljas :D Min kära syster ska nämligen anordna en loppis och hon ringde mig för hon vet att ja också har massa saker som bara ligger och dammar :D Så imorrn blir de att sortera vad som ska säljas och vad som kan vara bra att ha kvar.. Inte för att ja tror att ja har å mycket som ska stanna hos mig?!? Men nått kanske, de va ju som sagt ett tag sen man gick igenom kartongerna på vinden... Sist va de nog när ja flyttade in och insåg att ja hade för mycket skräp, så de hamnade på vinden !! Så inte nu till helgen men nästa helg är de loppis :D Efter ja nu har gjort iordning kartonger har jag inte några planer, för väl se vad dagen imorrn har att erbjuda! :D

Längtar till torsdag då man får umgås med Lappurträsk brudar! :D






Btw, måste även fortsätta min läsning så jag vet vart jag ska fara och inte alls fara! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Då kan du ju hänga med mig, är nämligen också ledig :)

2009-11-23 @ 23:03:50
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vi längtar också. Hoppas vi fyndar på stan :)

2009-11-24 @ 08:26:10
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, men samtidigt är det ganska skönt att få sina städryck och då städar man överallt samtidigt nästan. Men idag har jag behärskat mig och börjat beta av tvättstugan, den är verkligen i behov av städning. Fast det tar ju sådan tid och när man har ca 4-6 tim/dag att städa så tar det lång tid. Man gör allt när Alva sover, speciellt där ute. Jobbigt att konka på henne fram och tillbaka :) Dammsuga och skura är lugnt.. :D

Hoppas du får sålt grejerna, folket kanske fyndar julklappar till släkt och vänner :)

2009-11-24 @ 15:54:02
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0