22 November

Idag har ja inte alls gjort många knop! Stjussade hem Anneli & Danne inatt när dom kom med bussen från Westen Farm och efter de kunde ja inte alls somna om... Men tänkte att ja idag skulle komma i säng tidigt!

Igår vakna ja tidigt och sen for ja och drack kaffe hos Petter kring klockan 1 och sen for ja hem, lagade snabbt lite käk :D Sen ringde ja och hörde om ja skulle kika förbi hos Katarina och Tomas, då visade de sig att dom skulle till Havsbadet och spela golf :D Jag som är fattig hade inte råd, men då bjöd Katarinas snälla karl med mig :) Tusen tack! De va himla snällt! Du har hittat din prins, Katarina :D !! De slutade med att Tomas vann, Björn kom 2:an och Katarina 3:a och ni kan ju nu gissa hur de gick för mig :D Men kul var de iaf :D Sen for vi drog vi vidare till Djupviken och hade sällskapsspel kväll :D Himla kul! :D Sånt måste man ju göra oftare :D

Nu ska ja fortsätta att se på The City som har varit på MTV hela dagen, soffläge blir de !!!!


Katarina in action! :D


Björn siktar på hole in one!


Tomas försöker också sätta bollen i action


Jag tog en vilopaus på jättesköldpaddan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0