18 November

Jag har kommit på den bäästa idéen gällande sminkväska... Syster har ju massa bra sådana, som egentligen inte är sminkväskor, nämligen frisörväskor! Dom är i stadigt tyg så dom håller :D Kanske ja får flörta med min syster och hör om kanske tomten kommer med en sån! Eller så går de ju iofs att sy en ;) Då får man ju den exakt som man själv vill ha den ;D Men genast mycket jobbigare, visseligen är ju ju en hejjare på sy, men kändes lite möttot! Får hur Fröken Johansson gör! :P

Idag har ja jobbat till 7 och sen hem! Känns skönt att de bara är en jobbdag kvar och sen är de helg för mig! ;D Gud så härligt ;P Längtar! Nu ska ja ta och smörja in mina torr händer [dom blir de av att man jämt och ständigt måste vara i vatten] sen ska ja sätta igång senaste One Tree Hill samt Gossip Girl! Efter de blir de sängen! :)






Ps. Pratade nyss med mamsen och meddelade mina julönskemål! ;D Hoppas att man varit nog underbar så man får sig nån julklapp iår ;D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha! Jag sover aldrig :)

Jag hade mobilen vid datan för akut toabesök och sedan tyckte "herren" att jag kunde vara social.. :)

Hmm... vars kan man annars vara måntro? Hade ju varit kul med en braka braka ferre! :D

2009-11-18 @ 22:11:38
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha! Jag sover aldrig :)

Jag hade mobilen vid datan och sedan glömde jag den där och sen tyckte "herren" att jag kunde vara social.. :)

Hmm... vars kan man annars vara måntro? Hade ju varit kul med en braka braka ferre! :D

2009-11-18 @ 22:12:12
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha råkade skriva lite fel. Men jag glömde hur som haver mobilen vid datorn :P

2009-11-18 @ 22:13:50
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0