17 November

Åhh snart börjar julen närma sig! Och va ja lääängtar ;D De där med julpyntet veterackarns om ja längtar till.. Jag har ju inte så stor lägenhet så ja rymmer inte ens julgran, och för andra sidan så har ja inte så mycket julgrejor att sätta fram. Men men.... Julgranen hade ja iaf velat ha! Hoppas att de snart landar lite snö på backen, man får ju då absolut inte nån julkänsla dom de är nu iaf! Har nu suttit och tittat på Make Up Store´s hemsida och va ja älskar deras smink! Dom har absolut de bästa! ;D Så till julklapp ska jag önska mig presentkortMake Up Store, bättre presentkort än bara pengar ;D Ps, skulle även behöva en ny och stoooor sminkväska som rymmer allt! För som de är nu så är den för de första sönder :S Och för de andra för liten och klen för att orka med mitt smink ;D Men ja kanske kan hitta nån kul på mellandagarna om man nu är ledig nån dag?! ;D

Ni som behöver en bra pincett, så rekommenderar ja denna starkt! Den bästa och kommer inte alls att ha nån annan inom en lååång framtid! Den har funnits med läänge nu...



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tackar! :)

2009-11-17 @ 22:12:59
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Första gången jag kikade på bilden såg det ut som en guld dildo. haha! :)

Jag vet redan vad du ska få i julklapp av oss :)



Pratat med Mari än? :D

2009-11-18 @ 10:13:34
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0