14 November

I helgen är det min jobbar helg! Känns lite sådär, men visseligen är ja ju ledig nästa helg istället ;D Blev påhälsad av min mor & far på jobbet idag! Helt oväntat, men kul! De va ju ett tag sen ja såg mamsen iaf! Pappa envisades om att de va mamma som va rantarsjuk, men tror mer på mammas historia om att pappa va rantarsjuk :P Han brukar alltid skylla ifrån sig! Vill ju inte erkänna att de är han som vill ut på äventyr :P Efter jobbet for jag på grisberget och gick, de blev 4 km totalt, väldigt mysig och bra! :D Måste röra på sig juh! ;D Sen for ja hem och han inte mer än in och då ringde Niklas [syrrans kille] och sa att dom skulle komma och plocka upp mig så ja kunde ta deras bil! Ska nämligen agera chaffis åt dom ikväll när dom vill hem då vill säga :D Sen gjorde ja lite mat och sen har ja plockat ihop lite hemma och sen tog ja en skön och lååång dusch :D Ska snart till Caisa, Johan och lilla Tilda och hänga ikväll bara. Blir väl att glo lite på tv, men de lät som en skön lördag...

Längtar till januari! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0