9 Maj

Sitter nu hemma vid min lillebror dator medan han göra sina läxor! Han är duktig! :) Fan inte alls att man själv gjorde sina läxor på en helg :) Tur att han inte gör samma misstag som sin storasyster :P Fick även läsa en recension som han gjort på filmen Seven Pounds.
Åhh jag säger bara fan va bra! Han har skrivit så himla bra, man fattar verkligen va filmen handlar om och hur underbar den verkar! Jag har ju iofs sett den, men hade ja inte sett den så skulle ja då snabbt tagit hem den! :D Very nice job little brother! :D Måste ju skriva att de blev ett MVG på den! Stolt stora syster :D

Igår var ja med Mari, Freddan, Linnea, Roger och Tommy på party hos Mari & Freddan! Vi grillade och söp till de lite granna :) Vi körde förfesten hos dom, med lite kortspel, som tex. Jag Har Aldrig..., Våghals samt Sanning & Konsekvens :) Fan va kul! Alltid lika kul att veta vad folket har för sig :) Sen kring 1 tror ja vi började bege oss mot Västermalm, destination Rogers föräldrar! Där forsatte vi spela kortspelen :) Fan va kul att Kenta & Johnny va med på de :) Älskar denna fråga som ställdes : Jag har aldrig kommit på mina föräldrar med att ha sex?! Då sa Kenta till Roger, - De är då bara att du dricker! Fan Roger började tänka och kom inte på :)
 Kenta friskade upp minnet och sa att när han va mindre skulle dom åka tåg ner till STHLM och i tåget tyckte Roger att pappa skulle sluta larva sig med mamma och komma och sova med han istället :) Kanske inte låter så kul här, men fan ni missade de igår :)  Sen där kring halv 4 började jag & Mari känna oss lite dragna så vi ringde taxi och for hem till Mari. Väl där så kom vi ju på att vi är ju maat sugna! Som de alltid är! Så vi fixade käk sen var de sängen :) Vilket va bra!

Ska senare ikväll till Camilla, Robert, William & Miranda :) De är nämligen så att Miranda fyller år! Eller inte idag, men på tisdag men släkten firar idag :)

Nää  nu ska ja dra till soffan och se lite på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0