6 Maj

Såå, va har man gjort idag! Jag har jobbat från morgonen till kvällen! Har varit en lite jobbig dag på jobbet! Vi har massa ommöbleringar att göra, och platsen vart finns den???! Jag fattar inte hur dom tänker när dom skickar ut rekvideringar. Och speciellt när man inte kan gå efter ett mönster som våran butik har! Jajja, bara bita i sura äpplet och försöka gör de bästa av dagen!

Har även idag fått nyckeln till Katarinas lägga av Tomas. Så när jobbet var slut så stack ja till hennes lägga och skulle hämta nå saker. Sen drog ja Huyndaien till Sunes Gatukök för att få tillbaka pengar som dom dragit från mig! De gick typ hur bra som helst! Nice shit!

Sen när ja kom hem så fixa ja lite käk och satte mig och såg hockey !
USA vann över Finland med 3-2!


Nu känner ja att jag även snart måste komma på vad jag ska ta och smycka min kropp med för konst! Jag har ju fasiken tid om 2 veckor typ!


Give me some inspiration! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0