31 Maj

Har nyss kommit hem från grillningen hos Anneli & Danne. De va himla gott och en himla bra ide att grilla när de är detta underbara väder :D Helgen har vart lugn! Igår jobbade ja. Sen drog ja & Stina till havsbadet en sväng och hälsade på mina föräldrar en snabbis :D Sen for ja och släppte av Stina hos sig och sen drog ja hem till mig för att sedan cykla till Stina, där vi tog nått vin glas och chillad enbart! Väldigt mysigt! :D Kring 2 tog ja min cykel och började bege mig hemöver!

Är grymt sugen på Farmen nästa helg! Nu är de nedräkning! :D Vi ska rock loss på Farmen! Eller hur, chicks?

Imorrn blir de att fara till Luleå och shoppa lite med Stina och sen vet ni vad?!?! Älskade Katarina kommer ju hem!! Finally, så man har längtat! :D Så vi kommer att stå och vänta på dig då, vännen! :P

Hoppas du fick en bra morsdag mamsen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0